Tarifes d'enviament

Preparació d'Enviaments

Una vegada acceptat el pagament i abans de ser enviat, la seva comanda passa per una sèrie de processos de preparació. El seu producte ha de ser localitzat, provat, empacat de manera segura i recollit pel transportista. Com a norma general, aquest procés es duu a terme en 24/48 hores, encara que en alguns casos pot trigar més.

Transport i Lliurament

Una vegada enviat, la seva comanda serà gestionada per la companyia de transport. El temps de lliurament sempre és estimat i depèn de molts factors com a trànsit, gestions duaneres, condicions ambientals i altres. Una vegada enviat, rebrà un correu electrònic amb les dades del seu enviament, la transportista i l'enllaç de seguiment (disponible en la majoria dels casos). Com a norma general, el temps estimat per a productes amb estoc a Europa és de 3-4 dies laborables, i sempre serà especificat al costat del temps de preparació.

Consulti l'Estat de la seva Comanda

Si vol conèixer l'estat de la seva comanda, pot consultar des de "El meu compte > Les meves Comandes". Recordi que haurà d'identificar-se prèviament per a accedir a aquesta funció. En la llista de les seves comandes es mostra l'estat actual i si accedeix a "Més informació" veurà tot el procés des de la seva compra fins a l'estat actual, així com l'enllaç de seguiment i altres dades de la seva comanda.

Qui Lliura la seva Comanda

Els lliuraments s'efectuen normalment de dilluns a divendres. De manera excepcional, i per a donar-li un millor servei, realitzem ocasionalment lliuraments els dissabtes. En cas de no trobar-li en l'adreça indicada, el transportista contactarà amb Vostè per a un segon intent de lliurament. Recordi que no s'admeten lliuraments en apartats de correus.

Treballem amb diferents transportistes per a garantir-li un millor servei. En funció del transportista assignat a la seva comanda

Problemes amb el Lliurament de la seva Comanda

La Comanda no ha Arribat

Quan una comanda surt de les nostres instal·lacions, li remetem sempre un correu electrònic comunicant-li que la seva comanda ja està en camí. Si ha passat el temps estimat de lliurament i encara no ha rebut la seva comanda, pot contactar amb el nostre Servei d'Atenció al Client.

La Comanda ha Arribat Trencada o Incompleta

Si el producte arribés en mal estat per causa del transport, ha de rebutjar el lliurament, indicar-ho en l'albarà del transportista i contactar amb el nostre Servei d'Atenció al Client per a gestionar la incidència.

Si identifica aquest problema una vegada ha acceptat el lliurament de la comanda, ha de cridar dins de les 24 hores des de la seva recepció al nostre Servei d'Atenció al Client, per a fer la reclamació.

Li preguem que si troba aquesta incidència no utilitzi ni manipuli de cap manera el producte defectuós.