Compromís amb la Qualitat i Satisfacció del Client

A Casamitjana, tenim com a prioritat màxima la satisfacció dels nostres clients, i valoram profundament les vostres opinions. Ens esforcem dia rere dia per oferir productes i serveis de la màxima qualitat, i estem plenament compromesos a millorar contínuament.

Suggeriments

Volem escoltar les teves idees i suggeriments que puguin ajudar-nos a millorar. Si tens alguna proposta, no dubtis a compartir-la amb nosaltres a través dels següents mitjans:

  • Correu Electrònic: Escriu-nos a info@casamitjana.cat. Recorda incloure "Suggeriment" en la línia d'assumpte per a una millor atenció.
  • Telèfon: Truca'ns directament al 972 17 20 98 i comparteix les teves idees amb nosaltres.

Ens comprometem a revisar tots els suggeriments de manera acurada i a considerar-los per a futures millores.

Queixes

Si en algun moment no et sents satisfet amb els nostres serveis o productes, volem ser els primers en saber-ho i treballar per resoldre qualsevol incidència.

Posa't en Contacte amb Nosaltres:

  • Correu Electrònic: Escriu-nos a info@casamitjana.cat explicant-nos el motiu de la teva insatisfacció. No oblidis incloure "Queixa" en la línia d'assumpte.
  • Telèfon o Visita Presencial: Truca'ns al 972 17 20 98 o visita'ns a Avinguda de França, 171, 17840 Sarrià de Ter, Girona.

Procés de Revisió:

Revisarem la teva queixa amb l'atenció que es mereix.

Ens comprometem a respondre i iniciar el procés de resolució en un màxim de 2 dies laborals.

Resolució:

Buscarem la millor solució possible al teu problema.

Ens posarem en contacte amb tu per informar-te sobre les mesures que estem prenent.

Seguiment:

Després de resoldre la incidència, realitzarem un seguiment per assegurar-nos de la teva completa satisfacció.

A Casamitjana, la teva satisfacció és el nostre principal objectiu. Els teus comentaris i opinions són fonamentals per ajudar-nos a créixer i millorar cada dia. ¡Gràcies per confiar en nosaltres!