POTENT BUFADOR DE BATERIA
Bufador de bateria amb gran potència de bufat
Amb la seva força de bufat extremadament alta, d’aproximadament 15 N, la unitat neteja ràpidament i a fons grans àrees, com ara parcs o aparcaments, de fulles, brutícia o paper.
El BGA 86 utilitza una unitat de bufat extremadament eficient. En comparació amb la seva predecessora, la BGA 85 proporciona un 50% més de potència de bufat amb 400 g menys de pes. Gràcies al disseny compacte de la unitat de bufat, el centre de gravetat de l’eina és a prop del mànec. El BGA 86, perfectament equilibrat, és, per tant, molt fàcil de guiar amb poca fatiga.
El control de velocitat infinitament variable i el tub de bufat, que es pot ajustar en tres etapes, permeten adaptar l’efecte de bufat a la superfície que cal netejar. S’evita la pèrdua innecessària de potència de bufat a causa d’una distància massa gran del terra. Per eliminar la brutícia més persistent, està disponible opcionalment un tub de bufat pla, que proporciona encara més velocitat d’aire. El BGA 86 funciona de manera sorprenentment silenciosa. No necessita protecció auditiva.
Les exigents tasques de neteja de superfícies es poden resoldre de forma ràpida amb el STIHL BGA 86. La potent màquina del sistema de bateria AP de STIHL és, per tant, una solució de primer ordre per als professionals de la neteja, els paisatgistes i els municipis.
Detalls tècnics:
Tensió nominal 36 V
Pes 2,8 kg
Força de bufat 15 N 1)
Velocitat de l’aire màx. 69 m/s
Velocitat de l’aire màx. 154 mph
Velocitat de l’aire màx. 76 m/s
Velocitat de l’aire màx. 170 mph
Cabal d’aire 780 m³/h 2)
Cabal d’aire 710 m³/h
Nivell de pressió sonora 79 dB(A) 3)
Nivell de potència acústica 90 dB(A) 3)
Valor de vibracions, dreta 0,5 m/s² 4)
Autonomia amb AP 100 fins a 11 min 5)
Autonomia amb AP 200 fins a 17 min 5)
Autonomia amb AP 300 fins a 21 min 5)
Autonomia amb AP 300 S fins a 26 min
Autonomia amb AR 1000 fins a 57 min 6)
Autonomia amb AR 2000 fins a 84 min 6)
Autonomia amb AR 2000 L fins a 90 min 6)
Autonomia amb AR 3000 fins a 105 min 5)
Autonomia amb AR 3000 L fins a 140 min 6)
Grau de protecció IP IPX4
1) Combinació de velocitat d’aire i cabal d’aire
2) Amb filtre rodó
3) Factor K segons Directiva 2006/42/CE = 2,5 (dB(A))
4) Factor K segons Directiva 2006/42/CE = 2 m/ s²
5) Les autonomies són valors de referències i depenen de l’ús de la màquina en cada moment
6) Els temps de funcionament són indicatius i poden variar en funció de l’aplicació.
| Marca |
STIHL |
|---|---|
| Combustible |
Elèctrics i bateria |
| Categories STIHL |
Bufadors |
| Bufadors STIHL |
BGA (Bateria) |
Només els clients que han comprat el producte i s'han identificat poden deixar una ressenya.



Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.