KIT DE NETEJA I CURA PER A MOTOSERRES – NETEJA EFICAÇMENT LA CARCASSA I EL FILTRE D’AIRE HD2 DE LA TEVA MOTOSERRA
Si vols netejar la teva serra mecànica STIHL després de fer-la servir, el kit de neteja STIHL Care & Clean Kit MS és l’elecció idònia. En cuidar regularment diferents parts de la teva serra mecànica com la carcassa, l’espasa, la tapa del pinyó, les aletes del cilindre o el filtre d’aire HD2, estàs assegurant una llarga vida útil i un bon rendiment de la teva serra mecànica. Al kit STIHL Care & Clean Kit MS tens els productes de neteja i cura adequats junts en un set.
El kit STIHL Care & Clean Kit MS conté els components necessaris per a la neteja i la cura:
– 150 ml STIHL VarioClean Eco
– Raspall de neteja amb netejador de ranures
A la ranura de l’espasa, l’orifici de l’oli oa les aletes del cilindre de la teva serra mecànica STIHL, el primer pas que has de fer és eliminar la brutícia gruixuda passant el netejador de ranures de l’espasa i raspallant les partícules de brutícia soltes amb les truges del raspall de neteja.
A continuació, ruixa totes les peces amb STIHL VarioClean Eco. Es tracta d’un producte de neteja universal especialment desenvolupat i suau en què el 92% dels ingredients són d’origen natural. Amb el netejador ecològic podràs eliminar ràpidament i eficaçment la brutícia de diversos tipus de superfícies sintètiques, metalls com ferro o alumini, superfícies amb goma o fins i tot pintura.
En polvoritzar-lo sobre la cadena, l’espasa o la carcassa de la màquina, dissoleu l’oli, el greix, la resina i la brutícia. STIHL VarioClean Eco amb tensioactius biodegradables compta amb la certificació Ecocert i es pot rentar fàcilment amb aigua.
La neteja del filtre d’aire HD2 de la teva serra mecànica és especialment fàcil amb STIHL VarioClean Eco: Després de polvoritzar amb STIHL VarioClean Eco i deixar-lo actuar durant uns minuts, pots esbandir el filtre amb aigua tèbia. D’aquesta manera, el filtre torna a estar pràcticament com a nou, per la qual cosa no cal un filtre nou i es protegeix el medi ambient.
Per netejar, recomanem portar ulleres protectores i guants de treball o de protecció.
| Marca |
STIHL |
|---|---|
| Categories STIHL |
Combustible , lubricants i detergents |
Només els clients que han comprat el producte i s'han identificat poden deixar una ressenya.



Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.